Objednávka kontejneru

Formulář pro objednání svozu odpadu

Zašle nebo doručí vyplněnou a podepsanou závaznou objednávku minimálně 2 pracovní dny před telefonicky dohodnutým termínem pro přistavení kontejneru.
Form by ChronoForms - ChronoEngine.com

 


 

Podmínky pro přijetí objednávky:

Před vystavením závazné objednávky je nutné si telefonicky ověřit požadovaný termín pro přistavení kontejneru u vedoucí provozu Lucie Rážové tel.: 736 516 003, Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. a doručit podepsanou závaznou objednávku

Objednatel se zavazuje že:

  • Provede objednávku přistavení kontejneru u vedoucí provozu Lucie Rážové tel.: 736 516 003, Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
  • Zašle nebo doručí vyplněnou a podepsanou závaznou objednávku minimálně 2 pracovní dny před telefonicky dohodnutým termínem pro přistavení kontejneru
  • Do kontejneru bude naložen pouze odpad uvedený v objednávce. V opačném případě je srozuměn s tím, že odpad bude uložen na zabezpečenou skládku (v jiné ceně než byla předběžně dohodnuta) nebo vrácen zpět objednateli a objednateli budou účtovány náklady s tím spojené. V žádném případě nesmí být do kontejneru uloženy elektrospotřebiče, oleje, barvy, louhy, kyseliny, zářivky, léčiva a zdravotnický materiál a jiný nebezpečný nebo zdravotně závadný odpad
  • Zajistí místo pro složení velkoobjemového kontejneru a zajistí průjezdní profil pro vozidlo – nosič kontejneru (trasu k místu přistavení). V případě stání velkoobjemového kontejneru na komunikaci zajistí zábor komunikace a označení místa stání kontejneru z hlediska silničního zákona
  • Splatnost faktur je 10 dní, při neuhrazení faktury v době splatnosti bude objednateli účtováno penále ve výši 0,5% za každý den prodlení

Objednatel je srozuměn s obchodními podmínkami:

  • Ochrana osobních údajů objednatele, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů
  • Objednatel souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy
  • Objednatel bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při objednávce provedené z webového rozhraní) uvádět správně a pravdivě
  • Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem

Kontakt

  • STKO, spol. s r.o.
  • Brněnská 65, 692 01 Mikulov

Služby

  • nakládání s odpady vyjma nebezpečných
  • nakládání s nebezpečnými odpady
  • odvoz a odstranění objemného odpadu
  • autodoprava
  • likvidace černých skládek
  • prodej kameniva, aj.

Otevírací doba

  • Pondělí - Pátek
  • 8:00-11:00
  • 11:30-15:30

Ředitelka společnosti

  • Ing. Pavla Norková
  • +420 602 446 675
  • Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Jednatelé společnosti

  • Jaroslav Smečka
  • Tomáš Ingr

Vedoucí provozu a dispečink
(dispečer, reklamace)

  • Lucie Rážová
  • +420 736 516 003
  • Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Asistentka dispečera
(zástup za dispečera, reklamace, objednávky nádob)

  • Markéta Lacinová
  • +420 736 516 002
  • Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Fakturace

  • Jana Blahová
  • +420 606 658 424
  • Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Obchodní zástupce
(smlouvy, podnikatelé, pohledávky)

  • Michaela Křivánková
  • +420 736 516 020
  • Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Administrativní pracovník
(dotazy, passport nádob)

  • Petra Kolajová
  • Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.